Nr 68: Fredagsmys…

1 kommentar

20121026-185400.jpg

…Börjar som alla vet med en hög dos av träning för att sedan gå loss på tacobuffe’n 🙂

Om jag var sugen på dagens pass? Inte det minsta! Jag har på något sätt fastnat för passen Clara promotar på sin blogg. Härromdagen dök det minsann upp ett inlägg på fejan där hon utmanade oss rejält. Jag har sugit på det ett par dagar men vetat att min tid kommer, det bara måste göras.

Jag har så smått börjat få med mig bästa vännen på våra styrkepass och igår förvånade hon mig med att fråga vad jag skulle köra idag. Ett nära döden-pass svarade jag henne, är du med?

Jag lyckades övertala henne och bjöd över henne till solsidan, vår altan, i härlig bitig höstluft. Vi körde detta pass.. OMG, kräkvarning på den! Vi lyckades ändå prestera tiden 20:50 min. Har du tid över, för som du ser behövs inte så mycket tid, så kör! Hur man mår efteråt? Jo, man känner att man lever!

Vi rundade av med lite lätt jogging ner till lekplatsen och hjälpte varann med några pullups. Helt fantastiskt skönt med sällskap! Och känslan efteråt är nästan obetalbar.

Nu ligger tacon i magen, ölen är uppdrucken och vi väntar in glassen. Är det fredag så är det!
Ha en trevlig helg!

En tanke på “Nr 68: Fredagsmys…

  1. Ping: 300-passet | erdoderdo

Lämna en kommentar