Nr 18: Cardio

Lämna en kommentar

Idag körde jag ett morgoncardiopass. Jag har inte kört mycket cardio denna höst men var lite sugen idag. Måndagmorgnar har jag lite tidspress på gymmet så jag bestämde mig för ett intervallpass på löpbandet. Gångintervaller var det ja. Lite småskönt tänkte jag innan, apjobbigt tyckte jag under och bra nöjd efteråt.

Jag hittade ett pass hos Olga Rönnberg som jag ville testa.

20121217-105025.jpg

Kan rekommenderas! Där på mitten någonstans när hastigheten ska upp på 10 km/h i lutning 15% var jag bra nära att sluta som en blöt fläck på väggen. Hade jag inte väntat mig alls faktiskt! Så testa och se hur du känner!

Efteråt smakar mackan med bästa tillbehören, jordnötssmör-banan-keso, extra gott!

20121217-105405.jpg

Bra start på veckan helt enkelt!

Lämna en kommentar