Nr 15 & nr 14: Fullt ös

Lämna en kommentar

Det märks att det är bråda dagar! Fullt ös från morgon till kväll så jag har lagt bloggen åt sidan ett par dagar. Men tränat har jag minsann gjort! Igår var jag åter igen på gymmet och utmanade rygg, axlar och rumpa. Det kändes faktiskt riktigt bra! Och idag har jag hunnit avverka 8 km skidåkning. Jag känner mig nu mör i kroppen efter fyra dagars träning i rad. Jag brukar inte köra på så hårt men nu föll det sig så. I morgon blir det 30 mils bilåkning så då blir det mycket stillasittande. Väskorna är packade och givetvis är stor mängd träningsutrustning. Jag hoppas på flera bra tillfällen att röra på mig under juldagarna.

Jag tar lite semester från bloggen ett par dagar och önskar er alla en härlig jul! Hoppas ni får allt ni önskat er 🙂

Lämna en kommentar